ett steg i rätt riktning

Idag har jag köpt färg till övervåningen, penslar och målartvätt. När jag har tid, ork och barnvakt smäller det!

Annars har vi varit till Solla och hälsat på, skönt att träffa henne utan att det är städning och sådär. Efter det handlade vi: fixade självscanning på Coop, var till Biltema och köpte färg + tillbehör, käkade lunch på McD: nuggets, morötter och milkshake. Jag tankade också, just nu får man ju bensinen för strax under 11 kronor. Skönt och vettigt att priset går neråt känner jag. 12 kronor litern är bara för mkt.

Just nu är vi uppe hos Eva och Lasse. Binning sover i Evas säng och jag sitter vid datorn, som vanligt.

Idag har Binning på sig tröjor och strumpor från PoP, båda från Camilla, byxor "litte dragon" från Sussie o co.

Kommentarer
Postat av: Helene

Hejje.. du svarade inte på mitt sms?!! Hoppas du fick det iaf, om att ja glömt olivers bvc tid idag på eftermiddagen! kram

2006-09-19 @ 20:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback