Gossip Girl

Nu har jag läst ut första delen i chitlit -serien "Gossip Girl", den var rolig och elak förstås med ätstörningar och knark. Precis vad man hade förväntat sig och roligt också. Jag måste beställa de andra böckerna också, om jag inte missminner mig är det fraktfritt på bokus just nu. Det måste kollas upp!

Annars ska vi poströsta idag, jag vet inte vad jag ska rösta på, jag tänkte kolla lite på internet och se om jag hittar nåt parti att rösta på.. Annars får jag gå på originalplanen: centern i min kommun och till lanstinget och blankt till riksdagen. Men vi får se som sagt var.. Blankt= för demokrati och att jag isof inte tycker att det finns nåt bra att rösta på. Eller nåt bra finns det kanske..?

Idag har Binning på sig stålmannenbodyn från Sarah, mörkblåa byxor från Camilla (PoP) och LHC-tröja med "06 Binning" på ryggen från Peo o co.

Kommentarer
Postat av: Sarah

rösta för fan inte blankt!
har fått det förklarat för mig nu. det finns inget som heter blankt. dom delar upp rösterna sen efter hur dom har fått andra röster. så när du röstar blankt röstar du i princip iaf. fast omedvetet! så rösta inte isåf om du inte vet vad du vill rösta på!

2006-09-08 @ 19:47:32
Postat av: Lotta

jag röstar nog också blankt.
om man inte röstar alls betyder det att man inte bryr sig ett skit. om man röstar blankt betyder det att man bryr sig, men inte tycker det finns något parti som passar en själv eller att man helt enkelt är kluven eller att man tycker det är bra som det är nu. ingen mening med att bara rösta på något för att. bättre att visa att man är för demokrati än emot liksom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback