Hell yeah

Igår var vi ute och gick, hela lilla familjen, då hör jag en katt och jamar ett litet mjau till den och sen säger jag "hörde du katten" till Henke. Nu retar han mig hela tiden för att man kunde tolka det som att jag jamade för att lura honom att det fanns en katt. Det fanns en katt på riktigt och han hörde den också.

Idag har jag dammsugit, skurat golven, lagat mat och tvättat. Hemmafru-varning och ångest big time. Jag blir personlighetsförändrad av att bara vara hemma och göra skittråkiga hemmafru-grejer. Till exempel blir jag bitter, aggressiv och väldigt ångestdrabbad. Usch. Jag behöver ett jobb; halvtid med jättebra betalt vore drömmen, om det var ett roligt och stimulerande jobb helst utomhus. Jag vet att jag har sagt det förut. Jag ska jobba på att sluta tjata också.

Henke är uppenbarligen extremt "manlig" idag (även om jag hatar könsindelning på det sättet), han hugger ved med yxa. Än han har inte huggit sig i benet, men det finns ved kvar att hugga. Ta i trä.


Gråter Binning nu? Måste kolla..


Kommentarer
Postat av: sarah

ha ha du är störd, så typiskt dig...det där med katt grejen. puss och snusk morahoran

2006-09-10 @ 20:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback