hurtbulle

Idag vaknade vi vid kl.9 ungefär. Vi började med att gå en promenad på 45 minuter ungefär (före frukost), ambitiöst och nyttigt. Det spände verkligen i vaderna efteråt, jag måste ut och gå lite mer känner jag. Jag stretchade också, det blev förstås lite bättre då.


Just nu är vi uppe hos Eva och hälsar på lite, imorgon ska vi förmodligen till Vreta och hälsa på tillsammans med Helené och Oliver.


Idag har Binning på sig de gråa HM-jeansen, den vita Mowgli- och Baloo-bodyn från Helené och Oliver (jag hoppas jag har rätt nu) och den v-ringade grå- och svartrandiga "koftan" från Sarah. Strumpor från Camilla; vita med gröna tår och hälar och en liten nallebjörn på. Söta.


Kommentarer
Postat av: Sarah

hej :) du får gärna skicka en bild när han har sin varta och grå randiga cardigan på sig till mig :) kram!

2006-09-04 @ 15:32:28
Postat av: Helene

hejje.. det var rätt.. vet ej om ja har ngn bil i morgon o kanske skall till pema i morgon.. vi hörs ikväll el i morgon förmiddag! Kram

2006-09-04 @ 16:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback