Make my day

Planer för dagen
:
Klippa gräset, det måste nog torka upp lite först bara..
Måla på övervåningen, riva en hylla på övervåningen (dvs om Henke går med på det).
Gå en promenad.
Hälsa på Carmensita.
Kanske dammsuga.

Här kommer lite gamla bilder:
Först är det Binning för typ en vecka sen och på den andra bilden är det Solla med hennes supersöta lilla hundvalp Håkan-Bråkan.

Binning 15 sep

hundvalpis!

PS) jag skulle vilja ha en rar liten städ/barn-tant som kunde städa och tvätta här hela dagarna + ta hand om Binning när jag vill rida. Fast en snäll normal tant med precis samma ideer om barnuppfostran som jag. Ingen konstig mördar-typ. Gärna med huckle.

Kommentarer
Postat av: annika

den där med huckletanten va bra.. jag vet inte så många sånna, faktiskt ingen alls. du får väl sätta ut en annons. :-) va stor han ser ut i sin bilstol, binning. snart dax o skaffa annan sort ser jag. söt är han i alla fall. Kram

Postat av: Lena, nej förlåt, fröken pastej var de

himlans söt den där Binning...får ta en dejt när ja kommer hem från usa!!

2006-09-24 @ 12:35:05
Postat av: Helene

Hejje.. Funderar på om det skall bli Vreta på tisdag, om du kan o om ja kan låna ngn`s bil.. börjar ju jobba nästa vecka, så vi måste passa på.. Kram

2006-09-24 @ 19:49:08
Postat av: Lotta

jag kan vara din tant i huckle (har ju faktiskt ett som jag använder på ikea - men det kanske funkar med en bandana också? hehe) - men bara om jag får stash för jobbet ;0) haha

2006-09-25 @ 22:35:12
URL: http://elvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback