ordning och reda

Idag (och igår) har jag fixat två grejer som gnagt mig lite den senaste tiden: betala stallhyran för september, jag sa ju till Nina att jag skulle stalla in 1 september och dom har förmodligen räknat med stallhyra, som vi kom överens om att jag skulle betala i förskott. hm. Idag fick hon sep + okt, allt var lugnt där iallafall. Igår lämnade jag tillbaka Arvids dopklänning som Binning hade på dopet. Supertack till Cissi för lånet av den.

Igår städade jag i Jägarvallen, 120 kvadrat och det tog 7 timmar. Jag gjorde fönstren och Cissi o Gill resten av huset. Sjukt att just fönstrena tar så lång tid egentligen. Men snyggt blev det! Jag var helt slutkörd när jag kom hem igår, orkade ingenting och micron pajjade såklart med när jag skulle värma lite mat.

Nu är vi uppe hos Eva och Lasse, Eva fixar till sina mattor inför kvarndagen och Lasse jobbar hemifrån. Idag kommer Henke hem med, skoj.

Imorrn är det dags för IKEA-intervjun, det ska bli kul. Jag har inte hunnit bli nervös än, men jag hinner väl med det imorgon antar jag.

Kommentarer
Postat av: annika

lycka till på intervjun! en sak som jag undrat lite, tar du med dig binning när du jobbar? Kram

Postat av: Lotta

lycka till, gumman! ;0) så ses vi på nästa personalfest om du fått anställning då!! =0) hehe

2006-09-13 @ 21:23:26
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Helene

Lycka till! ja inte förre 9, men vi kan väl höras ikväll, men kanske 10.30-11.00 eller nått.. =) Kram

2006-09-14 @ 09:34:55
Postat av: annika

jag skulle vilja rådfråga dig om sjalar. tänkte gå o köpa mig en bärsjal. vet du nåt om olika sorter o så där? nora väger 10.6 kg. bär du binning i sjal? de e rena djungeln o hitta rätt sjal!!! /Annika

2006-09-14 @ 15:14:02
URL: http://baluba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback