Vreta-besök

Idag har Binning och jag varit med Helené och Oliver på Vreta och hälsat på. Först var vi i stallet och sen till skolan, träffade nästan alla lärare. Vi kom till skolan mitt i lunchen, vilket var lite synd eftersom vi inte hann träffa Pernilla särskilt länge. Men det blir fler gånger! Efteråt åkte vi till Venus och käkade dagens. Jag åt en Babylon (tomatsås, ost, currymarinerad fläskfilé, oxfile, banan, champinjoner och bearnaisesås), den var jättegod!

Nu är jag uppe hos Eva och hälsar på, hennes föräldrar är här också. Dom är verkligen förvirrade och verklighetsfrånvända, som tur är träffar jag dom inte så ofta. Det är som Evas pappa har sagt om Evas mamma: "De onda lever längst". Schysst eller inte!

Nu ska jag springa ut till bilen och kolla ifall Binning sover, han somnade på vägen hit och nu när han har sin nya stol är det så knöligt att ta med honom in och få honom att fortsätta sova.

Kommentarer
Postat av: annika

kul o hälsa på vreta o lärarna osv... jag hänger gärna på nästa gång!

2006-09-28 @ 10:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback