Ännu mer update

Tjejen som skulle provrida Carmensita har ridit igen, igår, det gick bra. På vägen hem stod det en timmerbil och lastade på timmer (surprise) så vi red en annan väg och det gjorde att vi var ute i två timmar. Men det var skönt och roligt. Jag hade Manilla och jag kan berätta mer om henne vid ett senare tillfälle.

Torsten dog av diarré, förmodligen fick han nånslags infektion eller så i magen och det kolade han av.

Fröken Pastej, jag vill gärna fika eller luncha med dig nån dag snart, typ nästa vecka? Jag jobbar hela helgen.

Och ja, Lotta, det var LMPI jag var på förra veckan.
Nu tycker en väldigt söt och trevlig kollega till mig att jag borde studera för att jag är så smart. Det är alltid kul att få såna komplimanger!

Annars är det lugna gatan, eller inte. Idag var sotaren här, jag har plockat undan en miljon grejer, diskat, lagat mat (lite), tvättat (mycket) och haft hand om Binning. Vilket jag fortfarande har såklart. Nu tänkte jag att vi skulle åka till stallet så jag kan rida. Vi får se hur det går för Binning är helt vild och vill bara springa omkring.


Kommentarer
Postat av: lotta

men du är ju smart, cattis! =0)
aldrig fel att få sådana kommentarer ;0)

Postat av: sarah

stackars torsten.. hoppas eran nya kanin inte går samma öde till mötes =)

2007-04-25 @ 15:36:35
URL: http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback