Ballong Binning

Nyss blåste jag upp en rosa Barbapapa-formad ballong till Binning. Han hade sönder den jättesnabbt, vilket var konstigt eftersom han lekt med ballonger i tre dagar nu och det här var den första han hade sönder. Jaja, nu har jag blåst upp en ny åt honom. Jag är så imponerad av att jag klarar det, för egentligen är jag smällrädd och tycker det är väldigt obehagligt med ballonger som kan smälla en rätt i ansiktet när som helst. Nu kan jag t.o.m. knyta dem (när jag var liten vågade jag knappt blåsa upp ballonger, än mindre krya dom).

(Här ovanför har jag säkert skrivit krya istället för knyta eftersom jag vet att jag är sjuk och borde sluta knyta och börja krya. Eller kanske knyta mig i sängen och sova en stund).

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ja redan hemma igen, förlåt att jag aldrig kom ut men stannade så få dagar och dom var full planerade. men jag kommer nog snart igen och då får vi planera in något i förväg. kram

2007-04-02 @ 20:50:25
Postat av: Johanna

Ja, lite smått och gott.. Men upptäckte att det inte finns nåt systembolag, eller jag hittade inte det iaf, till min stora besvikelse!! Ja, men jag är lika dålig jag. Man har ju aldrig tid, eller tar sig tid kanske! Nej, är bara hemma nu i 8 veckor på praktik och ska tillbaks sen i höst! Kram

Postat av: lotta

usch, sjuk? =0(
krya på dig! ta det lugnt!

2007-04-03 @ 22:08:48
URL: http://elvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback