Handla..

Binning och jag ska strax åka ner till affären och handla lite frukt, mjölk och snöre. Spännande att veta antar jag. Hehe. Sen när Binning somnat på hemvägen (hoppas hoppas) tänkte jag passa på att duscha när vi kommer hem igen, vi får se hur det går. Nu är det helt omöjligt att lämna Binning i mer än 3 sekunder eftersom han är halvvägs uppför trappen när man kollar på honom igen. Igår hade jag honom lite i gåstolen för att han inte skulle smita iväg när jag skulle sitta vid datorn, men han klättrade ur den på 5 sekunder. Vilken liten apunge!


Kommentarer
Postat av: eva brandow

är det inte underbart så säg ha ha ha ha

2007-04-03 @ 11:43:43
Postat av: annika

ha ha ha. jag känner igen det där med att dom sticker iväg o så när man vill göra något. jag sätter fast nora i matstolen (en vit från ikea med bälte) när jag ska duscha så får hon sitta där o titta på. annars går de aldrig! :-) men vi har grindar vid trappan både uppe o nere så de e ingen fara. kram

2007-04-03 @ 18:57:05
Postat av: Fia

*fnissa* Busunge du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback