kristaller?

Jag fick nyss tag på vårdcentralen. Sjuksköterskan pratade om att man kunde få kristaller på villovägar i örat efter att man varit förkyld. Kan man plocka ut dom och sälja dom..? Glömde fråga.

Och om man har kristaller på villovägar får man gå till sjukgymnasten och göra slängar med huvudet så dom hoppar rätt igen. Det låter ju inte så avancerat, men om jag fortsätter vara såhär yr och illamående skulle jag ringa sjukvårdsupplysningen ikväll och få komma på jourbesök nånstans eller härda ut tills imorgon och ringa direkt till vårdcentralen när de öppnar sin telefontid. Det var slut på tider idag tydligen.

Nu ska jag sätta mig i soffan och tycka synd om mig själv. Synd att påskäggsgodiset är slut (det finns bara äckliga lakrits och violgrejer kvar). Fast jag har lite glass undangömd i frysen, det blir till att plocka fram den.

Kommentarer
Postat av: Fia

Be dem ta blodprover för att se om din sköldkörtel funkar som den ska. Sådär började det för mig i höstas med min sjukdom, har läst att man antingen födds med nedsatt funktion av sköldkörteln eller kan få det när man fött barn. Jag tillhör den lilla skaran som bara får det ändå (kul lixom :P) Är säkert inte alls det men om du ändå springer på vårdscentalen så kan du tvinga dem tycker jag. Bara så du kan köra med uteslutningsmetoden. Jag hade nämligen kristaller på villovägar först (det sa 2 läkare bestämt, puckon), sen fick jag snällt gå 4 månader till och blev ju inte bättre direkt. Och jag ska uppdatera min blogg, jag har bara sååå mycket att göra och ingen tid till min blogg :( Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback