Första dagen på dagis..

.. dom är såna mesar. Jag förstår verkligen om man måste ha hur långsam inskolning som helst för barnen som aldrig varit ifrån sina föräldrar. Men det blir lite löjligt när Binning helst av allt bara vill vara med de andra barnen och ändå måste vi sitta inne och leka. Jag förstår om han ska vänja sig vid innemiljön först, det låter vettigt men det här systemet kommer vara så segt. Det finns liksom ingen hänsyn till hur barnet anpassar sig utan det ska vara som det alltid har varit. Suck.

Kommentarer
Postat av: annika

jag tycker att de e jättebra med 2 veckors inskolning, även om de kanske räckt med 3-4 dar för nora. vi kör andra veckan nu, i måndags va jag där 10 minuter i början bara, och idag fick peter gå direkt i dörren. hon har så roligt på dagis, lilla nora. va e de för åldersintervall på erat dagis? nora är bland de äldre som skolas in nu, sen e de nån som e 3 som gått där tidigare. fast de flesta e yngre.

2007-08-21 @ 22:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback