Fint tills imorgon

Nu har jag diskat all jävla disk (som Henke hade lovat att diska). Det var en del kvar sen kalaset i torsdags och sen dess har jag jobbat = varken tid eller ork att ta reda på det. Henke ska få göra nånting annat istället. Hmm, jag ska tänka ut nånting som han tycker är riktigt jobbigt att göra. Och det finns en hel del sånt faktiskt. Det är massor som skulle behövas fixas, som alltid. Jag har torkat och städat iordning på bänkarna också, nu är det superfint tills imorgon.

Imorgon blir det möte på jobbet och sen ska Binning och jag shoppa julklappar.. Idag har jag slagit in ett paket till Henke (från B), ett till mig (från B) och ett till Binning.. Det börjar arta sig. David är också klar. Men sen är resten kvar, några vet jag vad jag ska köpa till men inte alla. Suck, det blir hårt iår. Förra året gick jättesnabbt och smidigt. Vi får se, jag kanske har tur och lyckas med det iår igen. Hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: Helene

Haj Haj! har ja inte sagt det, Hugo är min nu! :) kraam

2007-12-10 @ 17:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback