Förvirrad

Det är mitt mellannamn. Efter jobbet åkte jag till Borensberg för att hämta ut ett paket, passade på att handla lite också. När jag väl kom till kassan hade inte Henke fixat klart överföringen till mitt konto eftersom vårt internet var så segt. Så jag stod och väntade, efter typ 10 minuter ringde jag igen och då fungerade det. Jag betalade med mitt kort och när jag sen ska lägga ner det upptäcker jag att jag har kontanter. Alltså hade jag inte behövt vänta som ett fån. Menmen! Så är det att vara gravid och förvirrad efter jobbet.

Annars funkar det väldigt bra att jobba nu, det är bra för mig att stå i självscanningskassan. Jag har tagit lite extra tider eftersom jag ska vara ledig på jul också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback