Inte enligt planen..

Det blev inget Biltema och Stjärnorp för Henke har inte mått särskilt bra idag (heller). Jag har läst Lantliv och Drömhem & Trädgård, mysigt och väldigt inspirerande. Just nu vill jag bara ha förvaring, förvaring, förvaring. Och jag blev precis sugen på att börja städa på övervåningen, vi har ju en enorm låda som ska fyllas med grejer. Sängkläder tror jag att det blir.. Täcken, kuddar och sånt alltså. Och kanske röja upp i det lilla förrådet eller vad man ska kalla det. Skrubb kanske? Litet är det iallafall. Sen är det nog en hel del grejer som skulle kunna slängas.. Hoppas det! Jag älskar att slänga saker och Henke vill mest spara.


Kommentarer
Postat av: Sarah

gud jag älskar också att slänga :) allt som inte används, är trasigt, och fult får man slänga, de bör slängas :) tyvärr verkar inte riktigt K vara helt överens med mig där.. men de blir bättre, han har storstädat lägenheten han med, men de kan göras bättre o mer sortering :)

2007-12-30 @ 22:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback