Önska och önska..

Nedräkning: på torsdag fyller jag år. Wiii! Älskar att fylla år, jag blir alltid så ovuxet pirrig och förväntansfull. Det tänker jag inte sluta med! Ska skriva en önskelista till Henke nu tänkte jag.. Hmm.. Cranberry Body Butter från Body Shop vill jag ha, sen en kofta kanske.. Inte för att han får välja ut den själv isåntfall.. Sen nånting mer, jag vet inte riktigt. Jag vill alltid ha massa saker, men när man väl får önska sig då är jag urusel på att komma på grejer. I januari kan jag t.ex. fylla ett helt a4 med saker jag behöver eller vill ha men inte i början av december..

Är det nån som vet om julkalendern ikväll är nånting att ha? Jag borde nog kolla. Nu ska jag släpa ner julkartongerna och kolla om det finns några fina tomtar att ta fram!

PS) Jag önskar mig ett stall och en
Cavalier King Charles Spaniel-tik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback