Pepparkakor, Kjell Höglund och 22världens 02b0äs2ta 24Binning

Hehe, vä rlde n sbgyt bästa Binning hjälper till att skriva lite, som ni kanske ser. Gullunge!
Pepparkakorna blev bra, sparade en liten degklutt som Henke kan käka upp sen när han kommer hem. Ibland är jag också en gullunge. Och en blygsam sådan. Hihi.

Ja Kjell Höglund sjunger sånger för oss, jag gillar hans texter, han är lite smårolig, snuskig och ärlig. Det gillar jag. Hans texter påminner lite om Cornelis ibland, men det kanske bara är jag som tycker det.

Ikväll ska vi till Madeleine, Gunnar och Victoria, V var tydligen förkyld men det passar oss bra eftersom B verkar hålla på och få tänder igen. Alltså är inte han heller jätterolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback