Städat och fint!

Nu har vi söndagsstädat.. Det behövdes verkligen, som vanligt. Jag fattar aldrig hur det kan bli så skitigt.
Det som är kvar: torka golven, städa övervåning (hu, det skjuter vi nog upp ett par veckor till hoppas jag). Annars har vi redan klarat av att plocka undan, lägga in tvätt, dammsuga, diska och städa och plocka ännu lite mer. Och ändå är hela extrabordet i vardagsrummet fullt med prylar. En annan sak jag vill fixa det är att plocka undan alla julgrejer, jag plockar gärna fram julpynt och sånt i tid men efter jul känns det helt meningslöst att ha kvar grejerna framme.

Vi har flyttat ut en liten hylla till andra huset också, där bor det massa pelargoner just nu. Jag kommer på mer och mer saker som behövs göras efter hand som jag skriver här, alltså tänker jag sluta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback