Städat!

Jag har skrivit en lista på saker som ska fixas innan vi åker till Dalarna, det är mest städning och sånt tråkigt. Igår torkade jag av alla öppna ytor och städade undan alla grejer som låg framme, Henke dammsög. Det blev kalasfint! Idag har jag diskat, gjort rent kaninburen och senare tänkte jag börja packa. Idag skulle jag egentligen jobba 12-20.25 men Binning har 38,7 i feber och är hemma. Han är rätt pigg ändå måste jag säga fast hostig och snorig. Nu ligger han i vagnen och försöker sova, det verkar inte gå särskilt bra. Han hostade jättemycket inatt, det kändes som att jag vaknade minst 2 ggr i timmen, det var jättesynd om honom. Han var varm också, men ville inte dricka.

Imorgon ska vi åka till Eva och tvätta, eftersom vår tvättmaskin har pajjat helt nu. Tomten! En ny riktigt bra tvättmaskin står överst på listan nu, tack! Jag vill gärna ha rena byxor på mig under jul och just nu använder jag mitt sista par. Som egentligen är pyjamasbyxor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback