"Stenhuggaren"

Nu har jag läst "Stenhuggaren" (av Camilla Läckberg) och idag tänkte jag börja med "Tyskungen" också. Jag hittade dom i Evas bokhylla igår när vi var där. Great! Annars tycker jag oftast att jag har läst de av hennes böcker som verkar intressanta men eftersom jag undviker deckare hade jag inte läst dessa två. Toppen!

Annars är det förkylt, ska ner till soffan och halstabletterna tänkte jag. Binning är jättegnällig och vem kan klandra den stackars ungen?! Han har inte fått göra nåt kul på över en vecka eftersom vi varit sjuka. Idag tänkte jag att vi skulle åka till stallet en sväng, måste hämta mat till kaninen.. Och vi behöver handla också, på torsdag är det kalas och jag måste baka massor. Funderar på att baka pepparkakor tills dess faktiskt, det vore kul.. Och lussekatterna är snart slut och det är ju ett måste. Vi måste äta smörgåstårta med och sen ska det ju vara tårta.. Hehe jag låter som en gammal husmor, men det är så gott med kalas!

Kommentarer
Postat av: annika

nora o jag ska baka pepparkakor i eftermiddag tänkte jag. jag har fuskat lite, köpt färdig deg..... =)

2007-12-03 @ 11:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback