Vad är det för fel?

Varför kan inte mina pengar föröka sig mellan gångerna jag loggar in på internetbanken? På nåt underligt sätt hoppas jag alltid att det ska finnas mer pengar, men det gör det nästan aldrig.

Jag längtar till januari-lönen kommer, då blir vi "rika". Lite mer pengar än vanligt iallafall, om jag kan jobba som jag tänkt mig, hoppas på 3 helger ni i december och det blir svinmycket pengar då.

Nu ska jag läsa klart senaste Drömhem & Trädgård och kanske vila lite, jag skulle behöva sova men jag tror inte det blir av..

Kommentarer
Postat av: Charming man

Gillar du julen? mvh charming man!

Postat av: Ida

Hej! Marocko var toppen, nu har jag äntligen uppdaterat bloggen :) Hoppas du hade en toppen födelsedag och att allt är bra med familjen. Kram

2007-12-11 @ 21:42:35
URL: http://stammen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback