Gulligt..

Min syster Sarah har precis uppdaterat sin blogg och skrivit så gulligt om mig, läs det här!

Imorse ringde Jessica från Hemtex och bokade in en intervju med mig på måndag nästa vecka. Idag borde det komma besked om IKEA- jobben också. Jag tänkte att jag skulle ringa vid kl.16 ungefär och höra mig för. Jag vill visa att jag är intresserad samtidigt som jag inte vill tjata.

Idag hade jag tänkt åka till stallet på dagen, men vagnen är i 940: n som Henke har till jobbet. Det händer rätt så ofta att vi glömmer lyfta ur vagnen tyvärr. Men då får jag städa, diska och vika tvätt idag, det är bara vardagsrummet kvar att dammsuga. Det blir snyggt här hemma iallafall och det är ju nåt bra.

Nu tänkte jag strax lägga Binning i reserv- vagnen (den har ingen sele) och hoppas att han somnar om vi går en liten promenad. Han är jättetrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback