Jag är så trött

Jag har knappt sovit på två nätter och idag har jag jobbat också. Fast det gick ju bra, som vanligt, jag fick nya tider nästa helg också. Imorgon får vi reda på vilka som får de 3 jobben! Wiiii spännanade!!! Idag fick jag en jättefin komplimang av Karin, nånting om att jag säkert kommer få ett av jobben för jag är så social, trevlig och duktig. Jag blev jättejätteglad, det är inte ofta man får höra sånt rätt i ansiktet.

Jag kom precis hem från stallet, Carmensita ville inte komma in och bli riden. Tönt. Jag har inte ridit på två dagar, jag antar att hon har massor med överskottsenergi och försöker ta ut den genom att inte låta sig fångas. Vi får se om jag får sova inatt för isåntfall kan jag åka till stallet före jobbet imorgon. Vi får se..

Nu vet jag inte om jag ska läsa i min Diana Gabaldon- bok eller kolla på Gilmore Girls.. Det är som pest eller kolera fast med bra alternativ.. Stor beslutsångest kommer med på köpet.

För övrigt var jag ute med Fia, Lena, Sarah och Sara på Yogi igår. Indisk mat, mums! Och vuxenpoäng för att gå ut och äta med sina kompisar också. Jag åt lamm, det var såå gott! Allt var jättegott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback