Taget.

Idag tog jag IKEA- jobbet. Kommer det några andra uppslag på jobb kan jag alltid säga upp mig om det vore så. Jag ska prata med Peter om att ha ett utvecklingssamtal framöver med, man måste ju lägga upp en plan nu så att vi jobbar mot Aspiranten båda två.

Vårt tangentbord har blivit mycket konstigt. Man kan inte göra stora A:n genom att trycka på den vanliga "pil upp" knappen och "A" samtidigt. Det kan bero på att Binning alltid är där och pillar, men det fungerar ju med alla andra bokstäver. BCDEFGHIJKLMNOPRSTUVWXYÅÄÖ ni kanske ser att "A" saknas..?utropstecken. Jag kan tydligen inte göra utropstecken heller. Hmm. A: n kan jag ju fixa vi caps lock.. Vi får se vad framtiden bär i sitt sköte för tangentbordet. Förmodligen blir det väl skroten.

Nu är det dags för sängen. Imorgon ska vi till Solla och på eftermiddagen ska jag rida ut tillsammans med Linda och Manilla. Kul(plats för utropstecken)

Kommentarer
Postat av: lotta

prova andra skift-knappen? =0P den enda jag använder då min också har pajat på den stationära datorn efter att jag spillt apelsinjuice på tangentbordet - hehe

Postat av: annika

ok, grattis till jobbet då!

2007-02-21 @ 08:33:21
Postat av: Pastej

Grattis till jobbet!!!! har du sett att det kommit ny kycklingpastej på tub? ville bara säga det..

2007-02-21 @ 16:35:54
Postat av: Fia

Grattis då! Hoppas valet blir bra nu :) Busunge du har :P

2007-02-21 @ 18:05:26
URL: http://www.fiaia.blogg.se
Postat av: lotta

men menar du att inte !-tecken funkar med den knappen heller?
det låter väldigt skumt...
men du kommer vänja dig vid att använda den andra knappen, själv tycker jag det är mkt bättre! =0)

2007-02-21 @ 21:49:17
URL: http://elvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback