Världens bästa ridtur

har jag och Carmensita precis varit ute på. Först var det mycket tjafs för hon var superpigg (jag har inte ridit på fem dagar eller nåt sånt) och när hon är pigg villl hon bara springa. Efter ett tag gav hon med sig och gick stadigt och mjukt framåt. Skönt, för ibland tror jag att jag inte kan rida henne i den där underbara formen hon gick i när jag var gravid.. Men det är klart att jag kan få henne att gå lika bra igen, jag är bara så otränad nu. 

Nu ska jag ner och sätta på Binning pyjamasen, borsta hans små bissingar och sen sätta mig i soffan och slappna aaaaaav. Då brukar B somna och Henke och jag kan få lite tid för oss själva. Framför soffan alltså, för idag är det House.

Binning säger "agagag" hela tiden och ibland "gacktackack", det betyder "tacktack" och det har hans farmor och farfar passat på att lära honom så det ska vara lätt att ta av honom saker han inte får ha, eftersom han tror att han får tillbaka allting han ger en när han säger tack tack. Han är söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback