Förkyld och trött..

... är jag just nu. Idag har jag jobbat några få (5) timmar (tack Sandra Lindell för att du gör mina arbetsdagar lättare genom att berätta hur länge du måste slita).. Det är inte särskilt kul att jobba när man är förkyld, men eftersom jag var avbytare var det helt ok ändå. Före jobbet var jag till Stadium och köpte ett par bruna Everest vinterkängor + impregnering (vuxenpoäng). Jag hade fått pengar av en ängel till att köpa nya vinterkängor, tack för det!

På lunchen hann jag springa bort till Siba (som öppnade kl.12) och hämta ut 4 filmrullar som jag lämnat in på framkallning för 3 veckor sen. Det var kort från juni fram till december, rullen som sitter i nu innehåller nog också lite julbilder tror jag för det var inte särskilt många på de här rullarna.

I fredags var hästtandläkaren till Carmensita också. Det var ungefär 2 år sen sist och hon hade hunnit få skapliga hakar sen sist. Jag får se till att ta ut tandläkaren en gång om året iallafall. Härnäst är det dags att omvaccinera henne. Det blir nu i februari!

Nu har jag inga fler tider inbokade på IKEA förrens helgen nästnästa vecka. Det känns skönt men samtidigt lite jobbigt eftersom jag inte får särskilt mycket pengar om jag inte jobbar. Det är ju strax ny månad, men jag får ringa i veckan och fråga om tider. Det vore superskönt med ett bättre betalt jobb känner jag. Nu är jag hemifrån massor, Binning får vara jättemycket hos barnvakt och ändå känns det som att det inte är värt besväret. Det kostar bensinpengar också.

Nu är det "En annan del av Köping"! Dom är sååå sköna!

Kommentarer
Postat av: lotta

ett bättre betalt jobb?! leta dig bort från ikea =0P hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback