Jag och Howlin' Pelle

Vi lyssnar såklart på P3 nästan hela tiden och det var det ett inslag med Pelle inför P3 Guldgalan ikväll. Då säger Henke "hör du, det är din kompis på radion". När Henke säger att nån är min kompis kan det vara av lite olika anledningar. T.ex. om det är nån som går på Vreta, kommer från Dalarna eller så. I det här fallet menade han att Howlin' o jag skulle vara kompisar för att P kommer från Fagersta och jag kommer från Hedemora. Jag måste säga att jag tycker det känns liiite långsökt. Men det kanske bara är jag..?

Igår kom en snubbe från Hedemora och handlade av mig. Jag hatar när det händer, det var andra gången jag råkade ut för en föredetta Hedemora-bo. Obehagligt.

Nu ska jag glida iväg i den underbara 940:n och lämna lite gamla kartonger på återvinning, sen blir det jobbet.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hello! Fagersta o hedemora är inte ens samma landskap.. så ni är inte kompisar :P ha! jaha, hedemora bor... tell me, vilka?! :) Jag lyckades ju pricka in Maddes kassa när vi var där.. lite lustigt :) När ska du komma hem o handla fika av mig då? :) ringer dig! jag ska jobba hela veckan, ledig onsdag än så länge.. du? kram!

2007-01-21 @ 18:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback