Kul jobbdag!

Idag har jag gått ett avbytarpass, jag hade världens tur för det var bara två personer på min lista. Inkl. mig själv = slappt! Då får man göra andra roliga grejer, typ tömma gula påsar och plocka returer. Idag var det verkligen lugnt, därför blev jag utlånad till fyndavdelningen. Jag fick stå och prismärka lite varor, hur slappt som helst. När jag kom upp till lunchen var jag helt lugn och avspänd, det gjorde att jag insåg att jag faktiskt blir stressad av att stå i kassan trots att jag inte känner av det annars.

Nu ska jag ner och läsa i Gossip Girl: Allt och lite till + mysa med Binning. Det blir tidigt i säng idag tänkte jag, imorgon ska jag rida! Om jag hittar en mejsel så jag kan brodda henne förstås, Nina har lovat att vakta B på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Cattis,
Jättekul att läsa din blogg så man vet vad du har för dig.Fina bilder på Binning. Va söt han är. Läste artikeln i Corren också. Hoppas att ni får en bra lösning på problemet, men det kan nog bli tufft.
Hadet så bra. Kram mormor

2007-01-21 @ 20:52:54
Postat av: lotta

man är konstant stressad på ikea då det är mycket att göra. det spelar ingen roll vart man jobbar. så när man ska äta är man helt uppe i varv och kastar i sig maten på tio minuter och sitter och stressar de övriga tjugo för att man "vet att det är ett helvete där ute"... sad, but true.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback