Livet

Jag vill utbilda mig och använda min intelligens. Jag vill ha ett eget framgångsrikt företag, jag vill skriva böcker och bli lika tät som JK Rowling.



Vad är min unika företagsidé som jag är bäst på? Hmm.. Jag har skrivit en liten början på min bok för länge sen, även om det inte är boken jag tänkt att jag ska skriva. Jag får väl sparka mig själv i arslet och sätta igång med alla mina bokideer snart. Jag har trots allt några stycken (vilket jag inte ens var medveten om själv). Jaja. Nu ska jag ta Binning lite, Henke ska dammsuga.

Kommentarer
Postat av: annika

va häftigt att han säger mamma! de gör nora fortfarande inte, åt mig alltså. det kanske är en principsak från hennes sida, inte vet jag. men hon kan gå runt o säga mam-mam-mam-mam. och hon vet vem mamma är om hon frågar "var är mamma". då pekar hon på mig. hennes favoritord nu är "häst". vi får hoppas att hon blir en riktigt hästtjej. kram på er

2007-01-26 @ 13:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback