Sydkraft -> Eon -> E-off numer?

Jag vet inte vad Sydkraft tänkte när de bytte namn, säkert att ingen skulle komma ihåg att det var de som skötte sig sämst (och hade mest otur?) under stormen Gudrun? Hmm. Vad ska de byta namn till nu då? Jag tycker Eoff kan vara lämpligt..

Idag tänkte jag åka till stallet. Vi kom rätt långt faktiskt, sen var det två traktorer på vägen och jag antar att de höll på att ta reda på alla nedfallna träd (jag kände inte igen mig när jag åkte vägen fram). Vi vände och åkte hem igen, Binning somnade i vagnen medan jag bar in ved, högg till tändstickor, satte igång en tvättmaskin, vek torr tvätt och nu har jag precis kommit ur duschen. Kalas!

Ikväll ska jag, som sagt, jobba. Binning ska vara hos Micke, Lovisa och kusinerna.


Kommentarer
Postat av: annika

fy vad orättvist att bara kunna lägga in en tvättmaskin sådär.... vi har fortfarande ingen el....

2007-01-16 @ 17:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback