Broccoligratäng

Mums! Nu käkar jag lite lunch här framför datorn, idag är det broccoligratäng. Supergott, det är en av mina favoriträtter faktiskt. Idag råkade jag koka broccolin, i vanliga fall tar jag bort den innan den blir mjuk.. Men det går ner ändå.

På förmiddagen var Henke, Binning och jag till förskolan i Fornåsa och fick höra på massa prat om rutiner och inskolning. Henke lekte mest med Binning så jag fick lyssna. Menmen. Dom verkar vara jättenoga med inskolning och sånt, vi brukar ju alltid bara lämna Binning när vi ska nånstans eller så. Men det blir säkert bra. Vi börjar inskolningen den 22 aug.

Kommentarer
Postat av: annika

men skulle han inte va hos den där tjejen med massor djur, som va dagmamma? de skrev du nån gång.. kul att se att vi skolar in våra barn ungefär samtidigt, nora börjar inskolningen den 13:e.

2007-07-07 @ 21:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback