God Morgon?

Jag vaknade omkring kl.7 av att Henke var uppe och diskade. Gosade in under täcket ett tag, men gick upp samtidigt som Binning. Idag är det typ 4:e eller 5:e dagen jag dricker Aloe Vera igen, jag dricker massor, ett halvt dricksglas på morgonen. Jag tror mig märka skillnad, igår när jag jobbade 4:e dagen i rad (har bara jobbat långpass) var jag ändå pigg och på rätt bra humör. Skönt, det behövde jag, annars är jag alltid sur och grinig (fråga Henke)..

Aja. Jag har iallafall dammsugit hela huset (tom övervåningen), skakat alla mattor och soffplädar, kuddar, fårskinn osv. Innan jag började dammsuga fick jag så klart lov att plocka undan allt skit som låg och drällde överallt. Framöver tänkte jag göra lök- och potatissoppa + vika tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback