Jag måste bli rik!

Sarah ska ut och resa. Till Thailand, Paris och USA. Jag vill också resa och se världen. Jag har inte råd, tyvärr, men min tanke är att när jag blivit smal och snygg igen, då borde allt gå min väg..?! Det tror jag. yes!

Idag har jag jobbat lite (10-15) slutade tidigare efter att ha varit utlånad till textilavdelningen i 4 timmar. Kul att göra nånting annat, men samtidigt ville jag ju sluta ännu tidigare eftersom Sarah var med och Camilla kom vid kl.16.

Framöver ska vi grilla entrecote tror jag det var, det blir nog gott. Med sallad till förstås!

Igår köpte jag en drickyoghurt och fick dåligt samvete. Men det var faktiskt inte alls särskilt god om jag får säga det själv. Sötsliskig, jag drack knappt upp halva faktiskt. I vanliga fall tycker jag inte alls att de är söta, så nån skillnad måste min diet göra. Jag skulle vilja väga mig och se om det blivit nån skillnad, byxorna på jobbet har t.ex. "ökat" i midjan. Skönt att redan märka skillnad! Nu ska jag ner och prova mina jeans som brukar vara en aaaningens lite för små, jag köpte dom ändå eftersom jag skulle gå ner i vikt. Men det var förra året och det hände inte nånting mer efter det. Men nu jävlar (som vanligt). Mitt nya motto: Nu jävlar!

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej! Vad duktig du är, ja funderar oxå på den metoden, men när du hållt upp i max två veckor då? Får du äta sådant igen då eller? O vad vet man är kolhydrater, typ majonäs senap o sådär... hmm. säger ju säg själv att det e fett o säkert socker i.. men men.. Skulle vi grilla nästa helg? ;) Vore kul om ni kanske kunde komma hit eller så.. KramKram..

2007-07-14 @ 21:46:39
Postat av: sarah

men gumman rik är väl att överdriva, resan till paris är inte dyr alls, och resan till thailand har jag ju mest råd med för att jag säljer hästen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback