Städat, igen..

Nu har jag dammsugit, diskat (lite), lagat mat, vikt tvätt, burit upp stolar ovanpå det andra huset (dvs på en stege) och målat lite på altanräcket m.m. Om jag ska kunna göra klart altanräcket måste jag ha hjälp med resten. Binning ville inte sova mer, men det var ok ändå. Jag har gjort massor medans han varit på gott humör och lekt omkring mig. Skönt! Gunnar har varit här och börjat gräva ner kulverten, han skulle komma tillbaka imorgon och göra klart.

Det känns underbart att ha fått så mycket gjort, ikväll tänkte jag ta en skön dusch efter att Binning (förhoppningsvis) somnat tidigt. Nu ska jag påbörja projektet Binning läggdags: med först lite päron att äta, sen kvällsdoppet och efter det förhoppningsvis insomning. Förstås med mycket gos och läsning av några böcker också.


Kommentarer
Postat av: Helene

hmmm.. skall vi säga vid 17-18. Så kan barnen leka lite, slipper dem vara såå trötta! Tänkte o ni tar med ngt o grill så står ja för resten.. Om det kan passa! :) Kan höras vi luren innan! Kram

2007-07-18 @ 19:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback