Upp och ner i diket

Ahh nyduschad och fräsch sitter jag och tittar ut på regnet. Jag har precis kommit hem från stallet, Carmensita och jag har verkligen bråkat idag. Hon satte sig upp mot mig och då är det bara för mig att se till att hon skärper sig. Hon går emot skänkeln (vitsen är att dom ska gå undan när man trycker) och hoppar tvärs över vägen- åt fel håll. Det slutade med att hon hoppade ner i ett vattenfyllt dike typ 1 meter djupt. Rätt åt henne, tur bara att hon inte trampade snett eller nånting, då har jag hamnat under i vattnet. Men hon lärde sig en läxa iallafall och det var bra för efteråt var hon jättesnäll och fin.

Nu ska jag åka och jobba, la på ett extrapass så jag går 11.10-20.25

Kommentarer
Postat av: annika

du som jobbar på ikea, har du nån uppfattning om soffan ektorp? har funderingar på o köpa en beige hörnsoffa.

2007-07-28 @ 14:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback