Vad är det här för väder?

Va?! Imorse var det strålande sol och blå himmel, alltså lätt att skutta ur sängen. Carmensita och jag red en sväng med Linda och Manilla, när vi var nästan hemma igen började det stänka regndroppar på oss. Eftersom det ändå inte gick att måla nånting åkte Binning och jag till stan där vi handlade en torkvinda och lite skruvar till växasängen. Äntligen ska Binning få sova i en egen säng! Förhoppningsvis stannar han där hela natten också, vi får se hur det går. Efter stan åkte vi till Eva och Lasse och käkade pankisar.

Nu är vi hemma igen, jag tänkte placera Binning i vagnen och hoppas att han sover typ en timme till. Han har sovit en timme idag och behöver faktiskt sova lite mer. Under tiden tänkte jag försöka hinna måla och kanske köra lite trimmer. Vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback