Hurra!

Nu fungerar tydligen vår dator igen. Jag som lånade Ninas dator idag. Det var snällt av henne iallafall! Förutom datornutlåning har hon varit snäll och vaktat Binning idag på morgonen så jag kunde rida. Det blev en skrittur på en timme ungefär, skönt och kul att komma igång igen. Jag red ut med Linda och Manilla igår också.

Efter stallet har jag: diskat, dammsugit, plockat undan en miljon grejer (känns det som), tvättat, hängt tvätt, vikt tvätt, lagat mat, hämtat böcker i Borensberg. Jag hade tydligen beställt två ex av Marian Keyes nya, men Eva kunde tänka sig att ta den ena så det var ju bra.

Just nu läser jag "Bergdorfblondiner" av Plum Sykes. Den är rolig. Jag köpte precis senaste delen i Gossip Girl också, det ska jag väl ta efter BB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback