Rubrik

Idag har Henke och jag varit på Henkes mormors begravning i Landeryds kyrka. Det var stämningsfullt och fint, väldigt mycket blommor. Farmor hade hand om Binning, de gick omkring inne på stan i Linköping. Efter begravningen åkte Henke hem med sina föräldrar för att meka, jag åkte till stan och shoppade lite. En getingfångare och 2 fina kuddfodral på Indiska. Farmor köpte ett par coola Tretorngummistövlar till Binning (svarta med flames på).

Efter stan var vi till Solla där jag visade farmor hennes trädgård, sen åkte vi vidare upp till Eva och Lasse. Där fick vi såklart fika och stannade ett tag. Nu har jag precis sövt Binning, det gick faktiskt snabbt ikväll, skönt! Nu tänkte jag försöka läsa ut sista boken i Arn- serien (eller egentligen är det efter-boken) och sen vill jag gärna läsa lite i senaste Veckorevyn som kom idag med.

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej Hej! skall ev til vätternfestivalen på freda ev. o så är ja ju barnledig. men kan vi inte ta de helgen efter o på lödagen, det blir så sent på fredagar, slutar ju inte förrens 17, hemma 18 o sen åka.. Hmm.. Hoppas allt är bra! Skall jobba alla dagar nu tom v. 30 förutom v. 28.. :)

2007-06-26 @ 21:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback