Sarah kräver uppdatering

Och jag håller med. Vår dator hemma är lite konstig nu igen och därför blir det inte så mycket uppdatering.

Idag ska jag jobba kväll, B ska till Solla. Annars håller jag på och läser Arn-serien, det uppslukar mycket av min tid förstås liksom Binning.

I tisdags var jag (på Gottfrid, Sollas rara Nordsvenska hingst) med Solla (på Ju- Belle) ut e och red på kanalbanken. Från Solla nere i Berg förbi Ljungs slott och tillbaka ner i Roxen och upp till Solla. Det var underbart! Helen och Börje cyklade med och så stannade vi och fikade.

Ja annars har jag väl inte nåt speciellt att berätta?

Kommentarer
Postat av: VAFAN

din bästa lilla syster har tagit körkort?? det är speciellt och ska berättas :P

2007-06-14 @ 22:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback