Busy busy

Det har varit fullt upp hela helgen, vilket har märkts på närvaron på bloggen..! Jobb hela helgen och på lördagmorgonen red jag tillsammans med Linda o Manilla. Nu blir det några lugna dagar för Carmensita för jag fick inte tag på Nina igår (om barnvakt idag) så vi åkte till Cissi och Arvid istället. Kul att träffa dem och alla dagbarn, idag var det 3 andra barn där. Vilken skillnad det är på barn som är vana att leka "själva" och barn vars föräldrar leker med dem jämt.

Nu är det dags att åka till jobbet igen, jobbar 15-20.25 idag. Först ska jag hinna förbi Vreta och kopiera mötesagendan till Kamratförbundsmötet imorgon. Förhoppningsvis hinner jag köpa ett par rosa örngott på IKEA innan jag börjar också.

Mot jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback