"Det flammande korset"

Läser jag i nu. Det är bok nummer 5 och den verkar mycket lovande hittills.. Precis vad jag förväntat mig, som tur är!

Binning är sjuk igen, stackaren.. Igår spydde han rakt ut två gånger, första gången trodde Henke att det berodde på att han stoppat en leksak i halsen, men andra gången var när han skulle äta. Idag har han varit grinig hela förmiddagen, han har dock inte spytt men han fick ungefär en halv frukost idag. Gröt och lite kex bara, jag tänkte att det nog var bäst med lättsmälta grejer. Nu ligger Binning ute i vagnen och sover, det verkade han behöva!

Ikväll ska jag förmodligen till stallet och rida min rara lilla häst som varit försummad hela helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback