FAAAN!!!

Ibland ber jag om att få längre pass när jag ändå ska åka till jobbet. Imorgon ska jag jobba 11.25-15.40 enligt mitt schema, ev. till 20.25 men isåntfall har jag sagt att de måste säga till i tid så jag hinner fixa barnvakt. Nu hade jag fixat så Lovisa skulle vara barnvakt åt Binning imorgon men hon skulle bort kl.15.45 och undrade om jag kunde passa två av hennes barn, jag sa såklart ja, tjänster och gentjänster, och sen skulle jag ringa till jobbet och säga till att jag ville sluta lite tidigare så jag skulle hinna. Men nej, för då "ska" jag jobba till 20.25 säger de där. Men jag kunde inte fixa någon annan barnvakt och jag har försökt med alla jag känner så när jag ringer jobbet igen alldeles nyss för att berätta det så blir dom skitsura. Jag har verkligen gjort allt jag kan och är helt förstörd av stress här men dom blir sura. Jag har verkligen gjort ALLT JAG KAN för att fixa det här men ändå blir jag behandlad som en idiot.
 
FAAAAAAAAANNNNN!!!!! JAG BLIR VANSINNIG!!!! FÖRBANNADE SKITSTÄLLE!!!!!! FÖRBANNADE SKITFOLK!!!!!!

Så.. Nu känns det lite bättre. Nu ska jag försöka få min lilla älskling Binning att sova..

Kommentarer
Postat av: Crazypill

haha, bra att avreagera sig ibland...

Postat av: Fr. pastej

Gummsan! Du får hojta till om de krisar med barnvakt nån annan gång, tant lena kanske kan hjälpa!

2007-03-20 @ 21:14:58
Postat av: Fr. pastej

Gummsan! Du får hojta till om de krisar med barnvakt nån annan gång, tant lena kanske kan hjälpa!

2007-03-20 @ 21:15:03
Postat av: Helene

Hejje! Synd att ja bor såå långt bort, annars kunde Binning vart här! Busat med Oliver! jaja.. Ja vet ej hur det blir i helgen, fredag låter ju trevligt.. kanske kan käka ngt ihop eller så! Vet ej vad Johan säger.. vi skall försöka ses, för han ligger ju ute i veckorna.. eller så kanske vi kan försöka komma ut med barnen på lördag.. [låter såå vuxet] :) Kan höras närmare.. Kramar..

2007-03-20 @ 21:34:13
Postat av: lotta

låter som om det är ikea du pratar om? ;0P hehe
jag kan hjälpa till också om det krisar! om det är okej att binning bor hos mig så länge du jobbar förstås =0)
fast han kanske tycker tant lotta som han inte känner är lite läskig... hehe.

2007-03-20 @ 22:00:27
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: sarah

dumma dumma dom! jag söker alla jobb jag hittar och hoppas väl på att jag snart får napp, jag är lika trött på hela skiten här hemma som du verkar vara på ditt jobb för tillfället. kram på dig

2007-03-20 @ 22:01:14
URL: http://sarahm.blogg.se
Postat av: Fia

Spöa skiten ur dem!!!! HAHA

2007-03-21 @ 17:41:31
URL: http://www.fiaia.blogg.se
Postat av: Fia

Spöa skiten ur dem!!!! HAHA

2007-03-21 @ 17:42:31
URL: http://www.fiaia.blogg.se
Postat av: Crazypill

haha tack för din snälla komentar! Om du tycker att jag är rolig så måste ju det betyda att du har världens bästa humor och förmodligen är en super hyvens tjej! =) ha det gott!

2007-03-21 @ 19:42:36
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: annikapannika

oj oj oj. på mitt jobb skulle dom aldrig göra så, alltså, har jag ingen barnvakt så har jag inte och då kan jag inte jobba. thats it. så skulle de va bra me de o dom på jobbet skulle ringa nån annan. ja jag säger då det, det FINNS verkligen lustigt folk....

2007-03-21 @ 21:35:54
Postat av: Mia

Välkommen in i klubben! :P Jag bara tackar gud varje dag för att jag är barnlös! Annars hade jag aldrig kunnat jobba så många "panikpass" :P

2007-03-22 @ 08:50:40
URL: http://denunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback