Fixarfrassa

Nu har jag precis kommit in igen, jag har passat på att vara ute och "avnjuta" det underbara vädret. Fast det var inte särskilt njutbart eftersom jag passade på att få nånting gjort också. Jag har burit ihop alla grenar som blåst ner från vår allé till en stor hög, jag har beskurit vår klätterros (det är säkert alldeles för tidigt men det skiter jag i, överlever den så gör den) och jag har klippt ner förra årets kärleksört + hallonsnåret som växte vid rabarberna. Och jag har sopat altanen också, det blev jättefint även fast jag säkert måste göra det igen innan det blir sommar på riktigt.


Tha house

Såhär fint lyser solen på vårt hus idag

Kommentarer
Postat av: lotta

vad VUXEN du är cattis!
hus och barn =0) hehe
ska du gå på personalfesten förresten? ;0)
så kan vi återuppliva några gamla festminnen - de få vi har =0)

Postat av: lotta

haha, jag fick SPAM-varning på den kommentaren.
vad nu liksom?!

2007-03-13 @ 15:27:18
URL: http://elvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback