Min bok är så bra

Den har allt, den är rolig, spännande och den ingår i en jättelång serie. Jag tror att jag har skrivit om det förut men nu när jag är "inne" i en av böckerna igen blir jag påmind om det hela tiden. Det går knappt att lägga boken ifrån sig för det är så spännande och om det inte är spännande precis just nu i boken funderar jag ändå över vad som ska hända när den och den personen dyker upp igen, för personerna dyker alltid upp igen, helt oväntat, om de inte blivit dödade.

Jag läste precis på Linda Skugges blogg att hon läser böckerna om Valhalla av Johanne Hildebrandt, dom rekommenderar jag varmt till alla! Superbra, spännande och 3 böcker i serien. Det är perfekt. Fast den serien kommer som nummer två efter den här jag läser nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback