pengar

Himmel och helvete. Jag har precis fått lön, min timlön för förra månaden. Men när jag nu är fast anställd ska jag väl ha min månadslön i förskott eller?! Jag ska läsa i min fackpapper. Jag hade hoppas på en fetstor lön nu men där tog jag uppenbarligen fel. Föräldrapenningen kommer på måndag iallafall, det är alltid nåt. Tur att jag tog så mycket eftersom jag trodde att jag skulle få extremt lite pengar och där hade jag rätt (det här sista låter ju lite motsägelsefullt, men tidigare under månaden trodde jag att jag skulle få skitlite pengar, det var innan jag insåg att månadslön ska betalas ut i förskott).

Nån snäll rik person kan väl ge mig en miljon eller så, snälla? Då slipper vi dom här problemen varje månad.. Fast efter sommaren blir det nog bättre. Hoppas jag, vi får se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan väl säga till om du hittar någon så snäll person, han är väldigt välkommen här med!! Hoppas allt är bra med er! Kram Johanna

Postat av: lotta

får man i förskott då man är fast anställd?
nice. jag är ju fast varannan helg, men inte fan får jag i förskott... =0/

2007-03-24 @ 02:54:53
URL: http://elvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback