Tillåt mig presentera: Murmeldjuret Torsten

Torsten!

Fast han är såklart en liten kanin. Henke tyckte att han kunde heta "Murmeldjuret Torsten" och jag tyckte det var ett rätt roligt namn så det fick han heta. Kaninen och buren kommer från Solla och sen ingår tydligen kaninmat, hö och spån i stallhyran. Det är ju kalasbra.

Det är Binnings kanin, han får den i 1-års present av Solla! Fast vi säger att den är våran eftersom det ändå mest kommer vara jag som sköter den. Henke sa direkt ifrån att han minsann inte skulle mata den eller göra rent i buren, men jag vet att Torsten har smält hans hjärta.

Kommentarer
Postat av: Fia

Så söt!

Postat av: Sarah

Alerta Berta, Walk the line jöh, står i ett inlägg på min blogg, du hade till och med kommenterat de inlägget ;) pussa Binning från mig! kram

2007-03-16 @ 11:49:30
Postat av: annika

vilket underbart hårigt djur! superbra namn!

2007-03-16 @ 12:04:21
Postat av: Camilla

Välkommen till Fornåsa, murmeldjuret torsten ;) Det låter som ett bra namn, ni ska ha udda namn, mona hade inte funkat.. :)
Vad sker i helgen?
kram!

2007-03-16 @ 13:40:41
Postat av: lotta

åh, så söööt! =0)

2007-03-17 @ 00:25:27
Postat av: sarah

torsten är ju hur het som helst =).
föresten jag startade en blogg i sommras som jag inte använt, men jag faller för trycket och startar upp den nu!!!

2007-03-19 @ 15:50:32
URL: http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback