Hemma med halmen

Fast det är ingen halm, utan jag, Binning och en himla massa grejer. Henke och jag (mest Henke) slängde in alla grejer i huset och sen åkte vi till hans föräldrar. Jag måste begära föräldrapenning idag, annars kommer det jättesent för brytningsdagen är den 20.

Snart är det dags att åka hem och städa iordning allt och börja tvätta alla kläder som vi haft i Dalarna. Jag längtar inte riktigt, men det måste göras. Nu i veckan tänkte jag börja köpa färg så jag kan fräscha upp ytterdörrarna och sen våra "nya" utemöbler. Det är sånt jag tänkt göra jättelänge, men nu känns det som att jag måste göra iordning lite mer!! Fick massa inspiritation hos Kajsa igår, det skrev jag kanske..

Kommentarer
Postat av: Mia

Jo.. jag står på mej.. men det är DJÄVULSKT jobbigt för tillfället.. känns bara som att ngn står o slår en rätt i huvudet så fort man kommer det.. Har lovat att ta en av tjänsterna under sommaren när dom har semester.. men ENBART för att visa att jag SÅ MKT JÄVLA BÄTTRE! :D Alla mina arbetskamrater stödjer mig.. känns jätteskönt att alla är upprörda för min skull.. nu är det upp till mej att komma över detta men det kommer att ta tid! Hur är det med er?! Kramr

Postat av: Ida

Hey tjejen!
Hörde att ni varit hem till Österby. Synd att jag missade er. Hoppas vi hinner ses nästa gång! Dröj inte för länge :) Kram

2007-05-21 @ 22:19:56
URL: http://stammen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback