Hundar

Imorgon t.o.m. lördag ska vi vara hundvakt till Ninas hundar: Nora och Hugo. Det ska bli jätteskoj, hoppas de inte skrämmer slag på kaninen eller katterna. Vi får se. Igår fick Carmensita nya skor, det var på tiden. Det hade ju gått 8 veckor nu men som tur var satt alla skorna kvar ändå.

Nu ska jag snart åka till jobbet för ännu en dags givande(?) arbete. I helgen ska Henke åka till Stockholm på moped dragracing, kul för honom men inte för mig. Jag har tagit ett extrapass på lördag och på söndagen får jag och Binning hitta på nånting kul tillsammans. Jag hade tänkt att vi skulle hjälpas åt att fixa klart lite smågrejer hemma, men det blir väl aldrig av, som vanligt.

Kommentarer
Postat av: noras mamma

va e de för hund som heter nora? jag hoppas att de e en riktigt söt hund ;-) /Noras mamma

2007-05-31 @ 17:52:19
Postat av: Helene

Hejj.. Hoppas allt är bra, som sagt.. vad är det för hundar då? :)

2007-06-01 @ 11:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback