Tv-kväll!

Måndagar är verkligen bra tv-kvällar.. Först är det Svarta och vita på 2:an som handlar om svarta och vita som blir sminkade till den motsatta "rasen" (jag gillar verkligen inte ras-uppdelningen). Men programmet är intressant. Just nu är det Två och en halv män och efter det är det kvällens höjdare: My Name Is Earl! Great!! Det är roligt..

Nu käkar jag glass och mariekex, ska ner till soffan igen nu tänkte jag.

Trist att det regnar för jag vill gärna fortsätta måla så det blir klart nån gång. Jag var och köpte mer grundfärg + blå färg till ytterdörrarna igår, det blir "Skåneblått". Vi får se hur det blir, förhoppningsvis blir det kalasbra.


Kommentarer
Postat av: helene

Tyvärr kan ja inte komma, har ju ingen bil o så lite pengar! Men vi måste få till detta snart.. ;) Roligt o hålla på hemma. Ja skall göra om i mitt kök o vardagsrum.. :) KRamkram

2007-05-28 @ 22:16:32
Postat av: sarah

oj oj oj vad du fixar och står i!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback