Uppe med tuppen

Fast jag hör bara småfåglar som kvittrar. Men det är också trevligt. Jag har varit ute i hagen och hälsat på "mina" hästar, mysigt! Nu har jag betalat räkningar, inte lika mysigt men det måste göras. Framöver tänkte jag grundmåla klart bordet som jag bara har börjat på och förhoppningsvis hinner jag kanske grunda en fåtölj en gång till också. Vi får se. Jag börjar jobba kl. 9.50 också, skönt att komma först då brukar dagen gå fort. Allt man jobbar före kl.12 märks inte riktigt, det brukar vara lite folk då.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja.. nu har det iaf lugnat sig lite på jobbet.. känns ändå jobbigt att gå dit.. :( Söker nya jobb hela tiden nu.. känns bra.. :) Ja.. handels är ju dåligt betalt tyvärr.. men vi fick ändå en rejäl löneökning :P Hon är äntligen friskförklarad! Känns så otroligt skönt! Mina mest välspenderade pengar någonsin tror jag :D Hittat ngn medryttare än? Karmar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback